هتل اورنج کانتی آنتالیا

اگر گشتی در اینترنت بزنید و کمی پرس و جو کنید، این را متوجه می شوید که هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از معروف ترین هتل های آنتالیا و البته یکی از لوکس ترین هتل های این شهر ساحلی در ترکیه است. اگر برای شما هم جالب شده که بدانید هتل اورنج کانتی چه شرایط و چه امکاناتی دارد، خواندن این مطلب حتما برای شما کارگشا است. با خواندن این مطلب می توانید متوجه شوید که آیا واقعا هتل اورنج کانتی آنتالیا به همان جذابیتی است که تعریف می کنند یا خیر!

هتل اورنج کانتی آنتالیا کجاست؟

هتل اورنج کانتی آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است  و در بخشی از ساحل منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته است. این بدین معنی است که اگر شما در هتل اورنج کانتی آنتالیا اقامت کنید، می توانید از ساحل اختصاصی این هتل 5 ستاره نیز بهره ببرید و یک سفر ساحلی جذاب و به یادماندنی را در منطقه کمر آنتالیا سپری کنید.

هتل اورنج کانتی آنتالیا چه امکاناتی دارد؟

در هتل اورنج کانتی آنتالیا وعده های غذایی به سبک سلف سرویس سرو می شوند. لازم به ذکر است که در هتل اورنج کانتی آنتالیا 4 رستوران و 3 کافی شاپ و 8 کافه وجود دارد و از نظر تنوع غذایی بی نظیر است.


از نظر امکانات رفاهی هم باید بگوییم که در هتل اورنج کانتی آنتالیا 2 استخر روباز، اتاق بازی، استخر مخصوص کودکان، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، میز پینگ پنگ و امکانات لازم برای ورزش های آبی مهیا شده است. ضمنا شب ها یک سری برنامه های تفریحی برای مهمانان هتل اورنج کانتی آنتالیا برنامه ریزی و اجرا می شوند. از طرفی یک سری کنسرت ها و اجراهای زنده نیز در طول هفته برای مهمانان هتل اورنج کانتی آنتالیا برگزار می شوند که در نوع خودشان بسیار جالب هستند.

لازم به ذکر است که هتل اورنج کانتی آنتالیا یک باغ زیبا نیز دارد و یک سری چترهای ساحلی نیز برای رفاه حال مهمانان در آن تعبیه شده است. این هتل محوطه های تفریحی روباز  بسیار جالبی دارد و باغ زیبای آن مبله شده است. یک سری سرسره آبی نیز در هتل اورنج کانتی آنتالیا تعبیه شده است که جذابیت این هتل را دوچندان کرده اند.

یکی از مزیت های دیگر هتل اورنج کانتی آنتالیا این است که خدمه آن با زبان فارسی نیز آشنایی دارند.

اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا چه امکاناتی دارند؟

اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا که شمارشان به 526 اتاق می رسد، با مینی بار و تلویزین ال سی دی و البته امکانات دیگری مثل سشوار و گاوصندوق تجهیز شده اند.

اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا با دکوراسیون زیبا و امکانات رفاهی لوکسی که دارند، انتظار شما را از اقامت در یک هتل 5 ستاره در آنتالیا برآورده می کنند و مسلما شما هم از اقامت در آن ها احساس رضایت پیدا می کنید.

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به هتل اورنج کانتی آنتالیا کدام ها هستند؟

خوب است این را بدانید که به قدری امکانات رفاهی و تفریحی هتل اورنج کانتی آنتالیا وسوسه انگیز و جذاب هستند که به احتمال زیاد شما هم مثل خیلی از توریستان دیگر اصلا از هتل اورنج کانتی آنتالیا برای تفریح خارج نمی شوید!

اما به هر حال بد نیست این را بدانید که یک سری از اماکن تفریحی آنتالیا و تعدادی از جاهای دیدنی آنتالیا در نزدیکی هتل اورنج کانتی آنتالیا واقع شده اند و این بدین معنی است که اگر شما در هتل اورنج کانتی آنتالیا اقامت کنید، می توانید زمانی را هم به بازدید از آن ها اختصاص دهید.

مثلا کمر مارینا که در واقع تفرجگاه ساحلی منطقه کمر آنتالیا است، با 20 دقیقه پیاده روی از هتل اورنج کانتی آنتالیا قابل دسترسی است. ضمنا شما می توانید ظرف مدت کمتر از نیم ساعت با پای پیاده از هتل اورنج کانتی آنتالیا به پارک ساحلی مونلایت، شهربازی نومد آنتالیا و یک سری از اماکن تفریحی دیگر دسترسی پیدا کنید.  

آیا هتل اورنج کانتی آنتالیا برای اقامت هتل خوبی است؟

با توجه به اینکه هتل اورنج کانتی آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا به عنوان یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مناطق ساحلی آنتالیا واقع شده و از نظر امکانات رفاهی و تفریحی نیز یک هتل بی نقص است، می توان گفت که اقامت در آن برای هر کسی تجربه جالبی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

جاذبه های گردشگری آنتالیا